Προγράμματα Ασφάλισης Οχημάτων
Το βασικό πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου περιλαμβάνει την υποχρεωτική από το νόμο κάλυψη καθώς και μία σειρά από επιπλέον καλύψεις που σας προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά.
Προαιρετικά, μπορείτε να προσθέσετε την κάλυψη θραύσης τζαμιών, Νομικής προστασίας, Προσωπικό ατύχημα οδηγού και Αστική ευθύνη πυρός κτλ.
Τέλος, αν επιθυμείτε την απόλυτη προστασία από την ασφάλεια του αυτοκινήτου σας, μπορείτε να προσθέσετε πακέτα καλύψεων, τα οποία σας την εξασφαλίζουν, παρέχοντας κάλυψη κλοπής, πυρός και μικτής ασφάλισης αντίστοιχα.
Προγράμματα ασφάλισης οχημάτων
Εκτός απο την ασφάλιση αυτοκινήτου, το ασφαλιστικό γραφείο της Κατερίνας Παϊπάτη στην Θεσσαλονίκη, θα βρείτε προγράμματα για:

Ασφάλιση μηχανής

Ασφάλιση ΤΑΞΙ

Ασφάλιση Φορτηγών

Ασφάλιση Μηχανημάτων έργων

Ασφάλιση αγροτικών φορτηγών

Σε όλα τα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου
έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε την οδική βοήθεια
και να αισθανθείτε ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια.
έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε την οδική βοήθεια
και να αισθανθείτε ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια.
Όποιο πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου και αν επιλέξετε, σας παρέχεται φροντίδα ατυχήματος 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο.
Όποιο πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου και αν επιλέξετε, σας παρέχεται φροντίδα ατυχήματος 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο.
Συχνες Ερωτησεις
Η ασφάλιση οχήματος για Αστική Ευθύνη είναι υποχρεωτική βάσει Νόμου. Η συγκεκριμένη ασφάλιση ονομάζεται βασική ασφάλιση και είναι η ελάχιστη ασφάλιση και καλύπτει τις απαραίτητες αποζημιώσεις για υλικές ζημιές και σωματικές βλάβες, σε περίπτωση ατυχήματος.
Η υποχρεωτική ασφάλιση της έναντι τρίτων αστικής ευθύνης από την κυκλοφορία των αυτοκινήτων, καθιερώθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, με την ψήφιση του Ν. 489/76, «Περί υποχρεωτικής ασφαλίσεως της εξ' ατυχημάτων αυτοκινήτων αστικής ευθύνης», που άρχισε να ισχύει από την 1.1.1978. Σκοπός και φιλοσοφία του είναι η προστασία των τρίτων.
Ένα όχημα πρέπει να είναι ασφαλισμένο ακόμα και αν είναι ακινητοποιημένο. Στην περίπτωση που ο κάτοχος δε το κινεί και δεν επιθυμεί να το ασφαλίσει πρέπει να καταθέσει τις πινακίδες (διαδικασία ακινησίας).
Η υποχρεωτική ασφάλιση της έναντι τρίτων αστικής ευθύνης από την κυκλοφορία των αυτοκινήτων, καθιερώθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, με την ψήφιση του Ν. 489/76, «Περί υποχρεωτικής ασφαλίσεως της εξ' ατυχημάτων αυτοκινήτων αστικής ευθύνης», που άρχισε να ισχύει από την 1.1.1978. Σκοπός και φιλοσοφία του είναι η προστασία των τρίτων.
Ένα όχημα πρέπει να είναι ασφαλισμένο ακόμα και αν είναι ακινητοποιημένο. Στην περίπτωση που ο κάτοχος δε το κινεί και δεν επιθυμεί να το ασφαλίσει πρέπει να καταθέσει τις πινακίδες (διαδικασία ακινησίας).